Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy zákazníků
Kdy dostanu zboží, které si dnes objednám?
Všechny nabízené výrobky v eshopu jsou skladem a odesíláme je většinou ještě v den objednání nebo do 24 hodin. Ve vyjimečných případech po dohodě.
V případě zájmu o velikost, která již skladem není, kontaktujte INFO Linku 776 055 166, kde Vám sdělíme, kdy lze zboží dodat.
Mám si zaškrtnout odběr newsletterů při registraci ?
ANO - Zaškrtnutím odběrů newsletteru získáváte informaci o slevách s předstihem ( o den dříve než je oficiálně vyhlášena), získáváte kupony na slevu až 50% u jednotlivých produktů a kategorií. Pokud Vám zasílání nebude vyhovovat můžete se kdykoli odhlásit.
NE - Nezaškrtnutím naopak přicházíte o informace o slevách a akcích.
Co mám dělat, když mi zaslané zboží nevyhovuje?
Nic se neděje vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
- Podívejte se na náš návod k výměně nebo vrácení zboží ZDE
Kam mám výrobek k vrácení poslat ?
Na adresu : KERBO , Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 466 01 více info zde .
Máte více dárkových poukazů a chcete je uplatnit najednou ?
V případě, že máte více DÁRKOVÝCH POUKAZŮ a chcete je najednou uplatnit stačí uplatnit v prvním kroku objednávky jeden a ve třetím kroku do Poznámky uvést hodnotu poukazu a jeho kód.
Pozor netýká se slev, ty kombinovat nelze.
Sháníte výrobek, který již nemáme ve Vaší velikosti?
Pokud v nabídce již nemáme výrobek ve Vaší velikosti, nebo sháníte výrobek námi prodávané značky napište nám eshop@oblecenionline.cz nebo nám zavolejte na telefon 776 055 166 a my se Vám jej pokusíme dodat v co nejkratší době a v co nejlepší ceně.
Kdy dostanu zpět peníze za vrácený výrobek?
Ihned jakmile se nám Váš balíček vrátí zpět budete informováni e-mailem. Výrobek vrácený zpět k výměně nebo k vrácení částky by měl být nenošený v původním neponičeném obalu a opatřen nepoškozenou visačkou - bez originálních visaček nebude výrobek přijat zpět( viz. obchodní podmínky bod 5. odstoupení od kupní smlouvy) . Vrácení peněz na účet následuje v průběhu následujících 10 dní.
Jakou přepravní službou vybrané zboží dostanu?
Vámi vybraný výrobek bude dodán prostřednictvím přepravních služeb firem Česká pošta a PPL více DOPRAVA ZDARMA zde .
Reklamace zboží
Pokud budete mít výrobek k reklamaci tak neotálejte a zašlete nám jej zašlete na adresu : KERBO , Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 466 01 .
Na vráceném zboží prosím označte vadu a popište důvod reklamace. Společně s výrobkem zašlete také kopii dokladu o koupi. Pro zjednodušení můžete využít náš Reklamační list. Ihned po obdržení začneme Vaši reklamaci vyřizovat. Reklamace se vyřizují va spolupráci s našimi dodavateli v co nejrychlejším termínu. Zákonná doba 30 dnů je pro nás závazná a většina reklamací je vyřizována v rychlejším čase.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?
Jsme připravení na ni ihned odpovědět na INFO LINCE - 776 055 166 nebo e-mailem eshop@oblecenionline.cz .