Výměna a vrácení nebo reklamace zboží

VÝMĚNA a VRÁCENÍ nebo REKLAMACE ZBOŽÍ

 

V e-shopu ObleceniOnLine.cz se nemusíte bát zboží objednat, jelikož případná výměna či vrácení jsou velice jednoduché.
Zboží si vyzkoušíte v pohodlí domova a na rozmyšlenou máte 14 dní, během kterých můžete nepoužívané zboží zdarma vyměnit za jiné nebo zboží poslat zpět .


VÝMĚNA co mám dělat 

V případě Výměny zboží nehradíte žádnou dopravu.

Nevybrali jste správně velikost nebo typ zboží a chcete jej vyměnit? 
Zvažte telefonickou poradu na naší INFO lince 776 055 166, kde Vám rádi poradíme a vybereme společně náhradní výrobek.
Pokud víte za jaké zboží budete měnit, dál už je to jednoduché.
dál už výměna není problém a rádi to vyřešíme, stačí nám nenošené zboží poslat zpátky, včetně originálních etiket . Po obdržení balíčku Vám v co nejkratší době pošleme požadovanou výměnu.
Vyměnit si zakoupený výrobek můžete za jakékoli zboží z e-shopu kerbo.cz.

Stačí si vybrat variantu a postupovat podle tohoto návodu :

1. Chcete, aby si u Vás kurýr balíček k vrácení vyzvedl na naše náklady -
    Nejdříve se přihlaste ke svému účtu (pokud jste registrováni), vyberte náhradní výrobek a udělejte si na něj standartní objednávku (než se výrobek od Vás vrátí, mohl by být vyprodán) + vložte do košíku tuto položku 999921 a do poznámky můžete uvést text - KURÝR PPL - díky adrese, kterou vyplníte a této poznámce Vám bude objednán kurýr PPL, který si od Vás zabalený balíček k vrácení převezme

2. Nechcete čekat na kurýra a zajistíte si vrácení balíčku sami -
    Nejdříve se přihlaste ke svému účtu (pokud jste registrováni), vyberte náhradní výrobek a udělejte si na něj standartní objednávku (než se výrobek od Vás vrátí, mohl by být vyprodán) a do poznámky uveďte tento text - VÝMĚNA  VLASTNÍ  -  a my budeme vědět, že čekáme na balíček k výměně

Součástí každého námi odesílaného balíčku je tzv. Vracecí formulář, který je třeba pečlivě vyplnit a zaslat nám spolu s výrobkem na výměnu. Případně si jej stáhněte zde.


VRÁCENÍ co mám dělat 

Zakoupený výrobek Vám nesedí, nehodí se vám, nebo pro něj nesplňuje Vaše očekávání? 
To se někdy stane a není problém Vám vrátit peníze zpět.
Na vrácení máte 14 dní a nepoužité zboží včetně originálních etiket nám můžete vrátit.
Přesto, zvažte telefonickou poradu na naší INFO lince 776 055 166, kde Vám rádi poradíme a vybereme společně náhradní výrobek nebo poradíme s nepadnoucí velikostí, což je u oblečení běžné a jsme připraveni to společně vyřešit.

Vrácení zboží bez výměny zasíláte na vlastní náklady, 
pouze na adresu KERBO, Liberecká 1237/1, Jablonec nad Nisou, 46601

Výrobek nám můžete odeslat pečlivě zabalený v originálním obalu včetně visaček a společně s tzv. Vracecím formulářem, který je součástí každé zásilky nebo si jej můžete stáhnout zde.  
Ihned po zpracování přijetí balíčku obdržíte emailem informaci s postupem vracení .
Zboží zpět zasílejte bez dobírky, jinak nebude převzato.


REKLAMACE co mám dělat ?

Zakoupené zboží má podle zákona dvouletou záruční dobu.
Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a maximálně rychle se je snažíme vyřídit.

Nejlépe je nám závadu výrobku vyfotit a poslat emailem na eshop@oblecenionline.cz. Do emailu uvedete číslo objednávky, ze které zboží pochází, a stručný popis závady. My podle těchto informací vyhodnotíme způsob řešení reklamace a dáme vám vědět, jak budeme dále pokračovat.

Pokud nám chcete zboží raději rovnou poslat, stačí vyplnit reklamační formulář a odeslat výrobek na naši adresu KERBO, Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 46601.